واتساپ اطلس پیدایش

کتاب هنر امکان رونمایی شد

هنر امکان، کتابی برای یک زندگی جدید!

 
کتاب هنر امکان به قلم بنجامین و رزاموند زاندر و به ترجمه ی جواد کریمی در پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، دانشگاه علم و فرهنگ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان، دیروز (سه شنبه 1 تیر ) موسسه ی اطلس پیدایش از کتاب هنر امکان رونمایی کرد.

این رونمایی با حضور جمعی از فرخیتگان، نویسندگان و همچنین دکتر ابراهیم نبیونی معاون پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در کتاب هنر امکان، نویسنده هدف از تدوین کتاب را معرفی روش ها و ابزاری که از طریق آن خوانندگان بتوانند از وضع موجود به وضعیت امکان برسند، نداسته است.

این کتاب به قلم بنجامین زاندر و همسرش رزاموند زاندر بوده که با کوشش جواد کریمی این کتاب ترجمه شده است.

در مراسم رونمایی از این کتاب میلاد حسینیان مدیر مسئول موسسه ی اطلس پیدایش در مورد کتاب گفت: این کتاب، برای موسسه ی ما بسیار عزیز بوده و مانند سایر کتاب های این موسسه در ترجمه و ویرایش این کتاب نیز دقت بسیاری انجام شده است.

وی در ادامه افزود؛ ما به دنبال بیشتر کردن تعداد کتاب های اطلس پیدایش نیستیم و تمرکز اصلی موسسه ی ما روی کیفیت و محتوای کتاب ها بوده، که این موضوع ما را از سایر همکاران خود در این حوزه متمایز می کند.

حسینیان در مورد دلیل انتخاب این اثر برای نشر گفت: تیم محتوای موسسه برای نشر یک کتاب ساعت ها وقت برای موضوع، عنوان و محتوای این کتاب گذاشته و زمان زیادی را برای بحث و گفتگو گذاشتند؛ همچنین این کتاب بسیار کاربردی بوده و ما را با واقع بینی رو به رو می کند و گفتگوهای این کتاب رویکرد مثبتی در جهت توسعه ی فردی و خودشناسی دارد، که این موضوع باعث انتخاب این اثر شده است.

حسینیان در مورد کتاب بعدی موسسه اطلس پیدایش گفت: کتاب بعدی مسیر امکان است که ویراستاری این اثر هفته ی گذشته تمام شده و در حال آماده سازی برای چاپ است، که این اثر نیز به قلم بنجامین زاندر و همسرش است.

در ادامه ی این رونمایی ارتباط آنلاین با نویسندگان این کتاب برقرار شد و سوالاتی از نویسندگان این اثر پرسیده شد.

بنجامین زاندر در پاسخ به این سوال که، در چند کشور این کتاب ترجمه شده است گفت:

این کتاب در حال حاضر به 22 زبان ترجمه شده که این اولین جلسه ای است که از این اثر رونمایی به عمل آمده و این کتاب بیشتر از 20 سال است که نوشته شده و تعداد زیادی از آن منتشر شده است.

در پایان این مراسم حسینیان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان در مورد اینکه باتوجه به کاهش اشتیاق مردم برای خرید و خواندن کتاب برنامه ی خاصی برای فروش این کتاب خواهید داشت؟ گفت:

برای این کتاب نسخه ی صوتی و دیجیتال در چند ماه آینده منتشر خواهد شد و موضوع اصلی خواندن کتاب است و خواندن کتاب باعث پیشرفت از نظر فرهنگی جامعه می شود که تاثیر زیادی روی اقتصاد هم خواهد داشت؛ نکته ی مهم این است که این تکنولوژی ها روی فروش و خوانده شدن کتاب بسیار موثر است و موضوع اصلی این است که فرهنگ جدی گرفته شود.

وی در ادامه افزود: ما در اطلس پیدایش دغدغه ی محتوا داریم که با توجه به این موضوع  موسسه ی ما در سال چند کتاب بیشتر منتشر نمی کند، که مربوط به اهمیت دادن ما به بحث محتوا و دقت زیاد در انتخاب آثار بوده است.

انتهای پیام/

لینک مطلب

اسکرول به بالا