واتساپ اطلس پیدایش

به گزارش خبر، “نفیسه نوری” کارشناس ارشد حقوق سازمان ملی زمین و مسکن، در مطلب ارسالی به پایگاه خبری گزارش خبر پیرامون انتشار کتاب « هنر امکان » نوشته رزاموند و بنجامین زاندر (انتشارات اطلس پیدایش) آورده است:

هنر امکان در ارتباطات ساده روزمره با خانواده، همسایه و عزیزان تا ارتباطات شغلی، اجتماعی، ازدواج، دیپلماسی و از همه مهمتر ارتباط با خود کاملا ً کاربردی و اجرایی است. هنرامکان نگارش و محتوایی ساده دارد، اما برای عملیاتی شدن آن لازم است خواننده تمرینات هر فصل را انجام دهد نویسنده در تلاش است تفاوت «جهان سنجش ها» با «جهان امکان ها» را با نمودهای مختلفی به خواننده نشان دهد.

این کتاب با عناوینی از قبیل : تفاوت بین کمبود واقعی منابع و تفکر کمبود محور، هدیه دادن بزرگی به دیگران، قانون شماره شش، نگرانی از بقا در جهان، فضای رخوت آلود، اصرار انکار و مقصر دانستن دیگران، مسئولیت 200 درصدی و… خواننده را به تفکر وا می دارد. شاید در این کتاب دنبال راه حلی برای مشکل واقعی بگردید. احتمالاً خیلی زود متوجه شده اید که این کتاب قصد ندارد مشکلات شما را حل کند یا حتی به شما کمک کند که راه حل را پیدا کنید.کتاب سعی می کند ابزارهای تحول را به شما بدهد.

به اطرافتان نگاه کنید. به امروز، به انسان هایی که در زندگی شما هستند، به گریه نوزاد، به جلسه ای که به زودی دارید، ناگهان می بینید که این ها نه خوب اند نه بد. این رویدادها همان طور که هستند پرتو افشانی می کنند. بیداری حاصل شده است !…. پیش به سوی احیای رویاها.

موسسه اطلس پیدایش با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سازمانی داوطلب محور در دو بستر با بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد:

1- ارائه کننده باشگاه های پرورشی

2- تحقیقات و انتشارات

بخش انتشارات موسسه اطلس پیدایش از سال 1396 با اخذ مجوز فعالیت خود را درزمینه نشر کتاب آغاز کرد. این انتشارات همسو با موسسه و با رویکرد «ارزش نهادن به زندگی» «ارزش نهادن به سلامتی» و «ارزش نهادن به معیشت» کوشیده است با انتخاب دقیق محتوا، تولید با کیفیت محصول، رعایت قوانین بین المللی کپی رایت و قوانین ملی حقوق پدیدآورندگان ، به انتشار آثاری اثر گذار و کاربردی بپردازد.

انتشارات اطلس پیدایش پس از مکاتبه با ناشر این کتاب « انتشارات هاروارد» حق نشر این کتاب را به زبان فارسی انحصاراً دریافت نمود و در روز یکم تیرماه 1400 از این کتاب در محل پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی طی مراسمی رونمایی (جشن پیدایش) کرد.

 

اسکرول به بالا