واتساپ اطلس پیدایش

پرسش های متداول

پس از اتمام کارگاه عبور در قسمت باشگاه پرورشی از منوی کشویی گزینه داوطلبین و سپس گزینه افراد داوطلب را انتخاب و با کلیک بر روی فرم “درخواست عضویت افراد داوطلب ” این فرم را تکمیل کرده و ارسال نمایید.
تاریخ پذیرش افراد داوطلب از سوی موسسه اطلاع رسانی خواهد شد و در آن تاریخ ها درخواستها بررسی می شود و دسترسی شما به صفحه افراد داوطلب فعال می گردد.

بعد از گذراندن کارگاه عبور و اثر امکان شرکت در کارگاه مسئولین داوطلب وجود دارد. پس از آن شما می توانید درخواست عضویت در مسئولین داوطلب را بدهید و در تاریخی که از سوی موسسه اطلاع رسانی خواهد شد، پذیرش مسئولین داوطلب انجام خواهد شد سپس ورود به مسئولین داوطلب صورت خواهد گرفت.

درصورتی که نام کاربری خود را فراموش کرده اید لطفاً در قسمت ارتباط با موسسه درخواست خود را مطرح نمایید تا حداکثر 2 روز کاری رسیدگی شود.
درصورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید در قسمت ورود اعضا، رمز عبور خود را فراموش کرده ام را کلیک نمایید تا رمز عبور جدید برایتان ایمیل گردد.

خیر امکان پذیر نیست.
نام نویسی اولیه از طریق سایت با ارسال فرم و پرداخت شهریه پیش از جلسه پذیرش ضروری است.

امکان کنسل کردن نام نویسی و استرداد شهریه تا قبل از حضور در جلسه پذیرش امکان پذیر است.
پس از شرکت در جلسه پذیرش امکان کنسل کردن و استرداد شهریه وجود ندارد.

خیر امکان پذیر نیست.
برای هر فرد ضروری است که برای شرکت در کارگاه ها ساختار نام نویسی و پذیرش را سپری کند تا بتواند در کارگاه ها شرکت کند.

پایان مهلت نام نویسی مشخص نیست زیرا ممکن است در پذیرش آتی ظرفیت تکمیل گردد. در صورت تمایل نام نویسی خود را در سایت انجام داده تا بتوانید در کارگاه شرکت کنید.

امکان حضور به صورت آنلاین در کارگاه ها وجود ندارد اما این امکان برای کلاس های هومیوپاتی گیاهان و حیوانات وجود دارد.

از طرف موسسه طی روزهای آتی با شما تماس گرفته خواهد شد.

شما برای معالجه حیوانات از طریق هومیوپاتی نیاز به دانش و تجربه ی زیادی در زمینه هومیوپاتی دارید و با گذراندن یک کلاس نمی توانید این دانش را به دست آورید.

بله گواهینامه ای مشترک با همکاری انجمن ارگانیک و جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگانی که دوره آشنایی و مقدماتی را بدون غیبت گذرانده باشند، اهدا می شود.

خیر، این کتاب از رنج سنی 7 تا 100 سال کاربردی است و به زبان ساده و شیوا به علم هومیوپاتی پرداخته است و همچنین چند دارو را معرفی کرده است.

شما با مطالعه مقاله “هومیوپاتی چیست” می توانید با هومیوپاتی آشنا بشوید.

 

پیشنهاد ما به شما دیدن فیلم این مصاحبه اختصاصی با دکتر پیتر گریگوری (در تهران) “رایگان” است و شرکت در کلاس های هومیوپاتی که موسسه اطلس پیدایش برگزار می کند.

اسکرول به بالا